Faq


   1.Adakah saya perlu membeli kad sim baru untuk mendaftar?
Tidak perlu.  

   
   2.Adakah perlu mempunyai akaun bank untuk mendaftar atau mendapat komisen?

        Tidak perlu.  Komisen akan dibayar terus ke akaun modal top4 anda.

   3.Jika saya tersalah memasukkan nombor ketika top up, bolehkah 
      ditarik balik?

      Tidak.    Pastikan nombor pelanggan tepat sebelum di hantar kepada server.

    4.Apa yang biasa menyebabkan transaksi gagal ?
    Transaksi gagal disebabkan hal-hal berikut:

·          Prepaid Handphone anda habis.
·          Modal credit anda habis.
·          Password anda sedang diblock
·          Password anda salah.
·          Kode produk salah.
·          No. Tujuan tidak benar.
·          Operator telefon atau operator sedang ada gangguan.
·          Kesalahan menaip format sms dalam mengirimkan sms ke no  
      center.
·          Kesalahan dalam mengirimkan ke no center.


5. Dalam 24 jam bolehkah saya melakukan pembelian prepaid lebih daripada sekali dengan nilai dan kepada no hp yang sama?

Ya, boleh.
 Untuk topup 2 kali dengan nilai yang sama guna format seperti
ini. contoh M3.0129876543.C5.0139182590.1234


6. Adakah sistem ini boleh dipercayai?

Banyak ahli yang telah menggunakan sistem top up ini.  Insya Allah mereka yakin 100% dengan sistem ini. 

7. Bagaimana jika ada pertanyaan lain selain pertanyaan di atas ?

Silakan menghubungi talian 0132377417 atau kirim email ke miz_zenda@yahoo.com
 

No comments:

Post a Comment

Tarian Tulang